Dé goedkoopste
Dé grootste collectie
Iedere dag open (ook zondag)
24 maanden garantie

Tafelblad boomstam – Suarhout – meerdere afmetingen – WGXL Collection


Offerte aanvragen

    Ik ga akkoord met het Privacybeleid

    Lees ons Privacybeleid



    Vandaag besteld, uiterlijk morgen in behandeling genomen!

    Test dit product uit in onze showroom!
    Klik hier voor meer informatie.



    Waarom Wiegers XL?
    • Gratis bezorging vanaf €100,-
    • Eigen Wiegers XL bezorgservice
    • 24 maanden volledige CBW garantie
    • Wij zijn 7 dagen per week geopend
    • Klanten geven ons een 9,1/10

    Categorieën: , , ,
    • iDeal
    • Bancontact
    • Sofort Banking
    • Rembours
    • Afterpay
    • Apple Pay
    • Betalen bij afhalen
    • iDeal in3

    Beschrijving

    Tafelblad boomstam Suarhout

    Deze tafelbladen zijn gemaakt van suarhout en is een boomstam model. Het tafelblad is massief en  bestaat uit één geheel. De lengte varieert tussen de 250 en 300 cm. De breedte is gemiddeld 120 cm, maar kan ook smaller of breder zijn. Dit is afhankelijk van het blad. Hij kan gecombineerd worden met een X-poot, U-poot of Spinpoot. Dit blad is enkel te bestellen bij ons in de showroom, hier heb je ook de gelegenheid om het gewenste blad uit te kiezen. Naast losse bladen is het ook mogelijk een suarhouten tafel te bestellen zoals weergegeven op foto3. Interesse over deze tafel? Neem dan contact met ons op of kom gezellig langs. Let op: het blad is onbehandeld en wij raden aan om deze te behandelen met 2 komponenten lak tegen water en vuil. Voor meer informatie over het behandelen van onze suarhouten bladen adviseren wij je contact op te nemen met één van onze werknemers.

    Details tafelblad

    • breedte: +- 120 cm (breedte varieert per blad)
    • lengte: +- 250 – 300 cm (elk blad is verschillende van lengte)
    • behandeld: nee
    • blad: massief uit ‘één geheel
    • model: boomstam
    • materiaal: suarhout
    • Vanaf prijs: minimaal 1499 – maximaal 1999

    Tip: interesse?! kom dan zeker eens langs bij ons in de winkel. Dan bespreken en bekijken we samen de mogelijkheden! 

    Extra informatie

    Merk

    WGXL Collection

    Materiaal

    Suarhout

    Kleur

    Naturel

    Vorm

    Rechthoek

    Afmeting

    250 cm, 300 cm


    Onze winkel in Asten

    Bezoek onze meubelwinkel in Asten of bestel direct online.
    Wiegers XL Winkel in Asten
    Wiegers XL team Winkel

    Wiegers XL

    Industrielaan 4, 5721 BC in Asten
    Telefoon: 0493-670910

    Onze winkel bekijken

    Routeplanner

    Medewerker Wiegers XL

    Neem contact met ons op!

    Vul gerust onderstaand contactformulier in of stel alvast een vraag via de chat!

      Ik ga akkoord met de Privacy Policy

      Lees de Privacy Policy


      Klantenvertellen recensies

      9.1

      Is goed

      Ik ben tevreden over Wiegers xl. Ik heb nog een aandachtspunt dat is de beschadiging van min bank nog niet gerepareerd is , t sneetje is nu een zwart rond plekje geworden nadat ze t hebben geprobeerd te herstellen. Er zou nog iemand voor langs komen. Mvg Wilma Swinkels
      - Asten

      Een topzaak en goede service

      Eerst waren de eetstoelen en de dressoir bezorgd. Netjes en zonder problemen. De eettafel en salontafeltjes kwamen later want die waren van lamilux. Op het middelste tafeltje zat een grote vlek. Na melding kregen we een nieuw blad. De oude met vlek mochten we ook houden met de mededeling: Doe er maar iets leuks mee. Heel aardig van ze. Wij zijn zeer tevreden over Wiegers. Mooie betaalbare meubels, aardige mensen, heel goede service en advies en alles word gratis en keurig bezorgd. Kortom TOP!!
      - Geldrop

      topkwaliteit

      Prachtige tuinstoelen, aan huis geleverd, mooi geprijsd. Laat je niet afschrikken door de soms de kop opstekende Duitse tekst...
      - Veldhoven

      Goede service

      Fijn geholpen in de winkel. Aflevering van de artikelen ging volgens afspraak. Toen helaas een kleine beschadiging bleek, is dit goed opgepakt en via de producent opgelost. Wij komen nog terug.
      - 's-Hertogenbosch

      Fijn bedrijf die hun afspraken na komen

      Tafel en stoelen besteld, tafel volgens afspraak geleverd. Stoelen komen op een later moment. Maar tot op heden verloopt alles netjes via schema.
      - Milheeze

      Goede winkel met veel keus

      Zijn erg flexibel in bezorgen e.d. dus fijne winkel. Ook is prijs kwaliteit goed. Veel keus
      - Asten

      Top

      De hardhouten bank die ik bestelde was niet meer op voorraad. Ik werd netjes gebeld om deze bestelling te annuleren of om een paar weken te wachten. Op de afgesproken tijd en datum heeft wieger mijn hardhouten bank geleverd. Het was het wachten waard.
      - Maastricht

      Zeer goed

      In de winkel goed geholpen. De kast die ik graag wilde, mijn eigen touch aangegeven waardoor ik natuurlijk wel wat langer moeten wachten omdat deze niet in de winkel stond en besteld moest worden.Bij binnenkomst mocht ik eerst kijken of ik het goed vond, zo niet hoefde ik het niet af te nemen. Ik was zeer tevreden met het resultaat. Daarna alles netjes bezorgd. Ik ben een tevreden klant
      - Gemert

      Prettige zaak

      We hebben onze 3 kasten snel, binnen 3 weken geleverd gekregen.Goede prijs kwaliteit verhouding. We zijn tevreden klanten.
      - Sliedrecht

      *** traag

      Na het bestellen van twee tuinstoelen heeft het één maand geduurd voordat ik ze in huis had.*** bedrijf. Maar zelfs daar accepteren ze dit niet.Tijd voor een vernieuwde aanpak want klanten accepteren dit niet zo — dit bedrijf is kansloos in het “geweld” en concurrenten die hun zaken wel goed voor elkaar hebben.

      Reactie van het bedrijf

      Beste Rik Kortenhoef, We betreuren deze review van je. Zeker na ons onderzoek naar wat er gebeurt is. We hebben namelijk binnen 2 weken je bestelling thuis bezorgd. Waarbij je in de 1ste week 2x zelf niet aanwezig kon zijn om het aan te nemen. Helaas is het hierdoor in de 2e week bezorgd. En om dan ook nog met vervelende woorden te gaan gooien, lijkt ons al helemaal niet de bedoeling. Kortom, wij snappen totaal niet waar deze reactie vandaan komt. En kunnen wij je ook helaas niet verder helpen hiermee.Wij zijn al mee dan 20 jaar een familiebedrijf, die juist wat extra's doet voor onze klanten. Vandaar dat wij ook zo hoog scoren op onze reviews. Gelukkig weten al onze bestaande klanten dit, en zijn we hier ontzettend trots op!Met vriendelijke groet,Wiegers XL Asten

      - Kortenhoef
      1240 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.1/10
      Wiegers XL Germany
      Dé goedkoopste
      Dé grootste collectie
      Iedere dag open (ook zondag)
      24 maanden garantie
      Service & contact
      Snel regelen in je account

      Bekijk je bestelling, betaal facturen of vraag service aan.

      Heb je ons nodig?

      We helpen je graag.
      Neem contact met ons op.

      Service & contact
      Snel regelen in je account

      Bekijk je bestelling, betaal facturen of vraag service aan.

      Heb je ons nodig?

      We helpen je graag. Neem contact met ons op.

      Heb je een vraag? Stuur ons een WhatsApp bericht en we helpen je graag verder!