The cheapest
The largest collection
Open every day (also Sunday)
24 month warranty

Sidetable Evianne Scotch Teakwood

329,00

Take Contact for the current stock.

Country style sidetable!

Out of stock


Test this product in our showroom!
Click here For more information.


Categories: , , , , , ,
  • Ideal
  • Bancontact
  • Sofort Banking
  • Cash on delivery
  • Pay on pick up

Why Wiegers XL?
  • Own Wiegers XL delivery service
  • Excellent customer service
  • Many products in stock
  • Questions? Call us: 0493-670910
  • Affiliated with keurmerk.info
  • Sure of your purchase CBW recognized
  • Secure payment on SSL (https)

Description

Old teak wood side table, Jessie with onderplank!

Sidetable Evianne Scotch is made from old teak wood. This side table has the following dimensions:

  • Length: 140 cm
    Depth : 40 cm
    Height: 75 cm

Please contact us for the stock of our side tables!

Additional information

Color

White

Material

Teak wood

Brand

WGXL Collection

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review "Sidetable Evianne Scotch Teakwood”

Our store in Asten

Experience the Sidetable Evianne Scotch Teakwood in our shop in Asten. Or order online directly.
Wiegers XL Store in Asten
Wiegers XL team Shop

Wiegers XL

Industrielaan 4, 5721 BC in Asten
Phone: 0493-670910

View our store

Route

Employee Wiegers XL

Contact us!

Feel free to fill out the contact form below or ask a question via the chat!

    I agree with the Privacy Policy

    Read the Privacy Policy


    Customer reviews

    9.3

    Very long delivery time.

    We have been 19 March 2021 waiting for delivery of ketler garden set. Delivery is always postponed now again week 32. Delayed delivery of garden set would be due to material deliveries still underway from china.
    - Someren

    Satisfied

    Table and 4 kettler chairs have been 2 year beginning rust formation and releasing coating. After some discussion, my complaint will be seriously processed and resolved. Thank you for this.
    - Wooden

    Excellent service and quality.

    Due to worldwide corona measures I had to wait a few weeks for delivery. I got a personal call about this and the careful delivery made up for a lot. Great company.

    Response from the company

    Thank you Erica! Thank you for having had a great experience with us.

    - Amersfoort

    Great address to order something!

    Unfortunately it took me a long time to get my order due to delivery from China, but was kept well informed. Am very satisfied with my purchase of 4 Garden chairs.
    - Mining country

    Very good

    Very good experience and a neat delivery
    - Wormer

    Beautiful fine chairs, good and fast delivery. Top!

    Beautiful fine chairs for the dining table.
    - Netterden

    everything ok good quality.

    Nice contact without problems. I payed by KLARA an have self organized the transport to Germany.
    - Germany

    Fine .

    Test seats ordered . And delivery appointment went fine.
    - Maasdijk

    great

    We bought a teak garden set online. The quality is beautiful and therefore we are very satisfied. The men from the transport were very friendly.
    - Amsterdam

    No feedback at all

    Garden set ordered with return email , that they would reply back as long as possible vwb the delivery time . Heard nothing and called himself . Garden table was not in stock , was due to arrive at the end of April . 1 may called again , and now become half meei , again no buyback . Wild rebooking to another table in stock online , and be called a liar , Sent the print screen . Horn was thrown on it . Called back , and I was asked to cancel the order . Never again !

    Response from the company

    Dear M.K., We deeply regret that you have this experience with our company. Unfortunately, we are indeed experiencing delays caused by the global corona pandemic at the moment. Many products, especially from Asia, do not arrive or arrive delayed. As a result, it may take a while before we can give customers a feedback regarding the delivery time. As for throwing the horn on it, this is correct, our colleague has chosen not to listen to a tirade and we support this. You received the amount refunded on the same day, so we hope you have met with this sufficiently. With kind greetings, The team of Wakefield XL

    - Ridderkerk
    85 customers rate us with a 9.3/10
    The cheapest
    The largest collection
    Open every day (also Sunday)
    24 month warranty
    Service & Contact
    Quick ly arrange in your account

    See your Order, Pay invoices or questions Service to.

    Do you need us?

    We will be pleased to help you.
    Take Contact With us on.

    Service & Contact
    Quick ly arrange in your account

    See your Order, Pay invoices or questions Service to.

    Do you need us?

    We will be pleased to help you. Take Contact With us on.