Das Günstigste
Die größte Kollektion
Jeden Tag geöffnet (inklusive Sonntag)
24 Monate Garantie

Stammtisch 6 cm Platte – Eichenholz – Spinnenbein 15×5 cm – WGXL Kollektion

Vanaf: 878,00

Bitte beachten Sie: Nur auf Bestellung erhältlich, solange der Vorrat reicht. weg = weg!



Heute bestellt, spätestens morgen in Bearbeitung!

Für mehr Informationen, teste dieses Produkt in unserm Showroom


Artikelnummer: n. v.

Warum Wiegers XL?
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • Wiegers XL hauseigener Lieferservice
  • 24 Monate vollständige CBW Garantie
  • Wir sind 7 Tage die Woche geöffnet
  • Kunden geben uns 9,1/10 Punkte

Kategorie:
  • iDeal
  • Bancontact
  • Sofort Banking
  • Rembours
  • Afterpay
  • Apple Pay
  • Betalen bij afhalen
  • iDeal in3

Beschreibung

Baumstammtisch 6 cm unbehandelte Eiche mit Spinnenbein

Dieser Baumstammtisch aus Eiche ist unbehandelt und wird mit einem Spinnenbein aus Metall geliefert. Für Behandlungsmöglichkeiten rufen Sie uns bitte an oder sehen Sie sich unsere Pflegemittel an. Beachten Sie, dass die Kanten nicht ganz gerade sind, weil es sich um eine Baumstammspitze handelt. Das verleiht dem Tisch zusätzlichen Charakter und passt zu den meisten Innenräumen. Beachten Sie. Dieser Tisch ist 6 cm dick und daher nicht ganz stabil. Jeder Tisch hat ein anderes Aussehen. Das liegt an den Eigenschaften des Holzes, wie Maserung und Farbe. Diesen Tisch finden Sie derzeit in unserem Ausstellungsraum und auf Lager (für den aktuellen Bestand empfehlen wir Ihnen, uns vorab zu kontaktieren).

Details zum Stammtisch

  • Behandelt: nein
  • Tischplatte: 6 cm dick
  • Material: Eichenholz
  • Farbe: natürlich
  • Untergestell: Spinnenbein
  • Material: Metall
  • Farbe: schwarz

Weitere Informationen

Sie können diese Tischplatte auch einzeln in verschiedenen Größen oder in Kombination mit einem anderen Untergestell kaufen. Unten sind alle Optionen aufgelistet!

Abmessungen:

  • 180 x 90 x 78 cm
  • 200 x 100 x 78 cm
  • 220 x 100 x 78 cm
  • 240 x 100 x 78 cm
  • 260 x 100 x 78 cm
  • 280 x 100 x 78 cm
  • 300 x 100 x 78 cm

Metallbeine Schwarz:

  • U-Bein 10 x 4 cm
  • X-Bein 10 x 4 cm
  • X-Bein 10 x 10 cm
  • Trapeze 10 x 4 cm
  • Spinnenbein Klein 15 x 5 cm oder 10 x 2 cm
  • Spinnenbein Groß 15 x 5 cm

Beine aus unbehandeltem Eichenholz:

  • Klosterbein 17 cm
  • X-Bein 12 x 12 cm
  • Trapeze Bein 10 x 4 cm

Wie bereits erwähnt, sind die Eichenbeine ebenfalls unbehandelt.

Zusätzliche Informationen

Merk
Materiaal
Kleur
Afmeting
Vorm
Onderstel

Unser Möbelgeschäft in Asten

Bezoek onze meubelwinkel in Asten of bestel direct online.
Wiegers XL Shop in Asten
Wiegers XL Team Shop

Wiegers XL

Industrielaan 4, 5721 BC in Asten
Telefoon: 0493-670910

Unseren Shop ansehen

Routenplaner

Medewerker Wiegers XL

Nimm Kontakt mit uns auf!

Füll gerne das untenstehende Kontakformular aus oder stell uns eine Frage über den Chat!

    Ik ga akkoord met de Privacy Policy

    Lees de Privacy Policy


    Klantenvertellen Rezensionen

    9.1

    Is goed

    Ik ben tevreden over Wiegers xl. Ik heb nog een aandachtspunt dat is de beschadiging van min bank nog niet gerepareerd is , t sneetje is nu een zwart rond plekje geworden nadat ze t hebben geprobeerd te herstellen. Er zou nog iemand voor langs komen. Mvg Wilma Swinkels
    - Asten

    Een topzaak en goede service

    Eerst waren de eetstoelen en de dressoir bezorgd. Netjes en zonder problemen. De eettafel en salontafeltjes kwamen later want die waren van lamilux. Op het middelste tafeltje zat een grote vlek. Na melding kregen we een nieuw blad. De oude met vlek mochten we ook houden met de mededeling: Doe er maar iets leuks mee. Heel aardig van ze. Wij zijn zeer tevreden over Wiegers. Mooie betaalbare meubels, aardige mensen, heel goede service en advies en alles word gratis en keurig bezorgd. Kortom TOP!!
    - Geldrop

    topkwaliteit

    Prachtige tuinstoelen, aan huis geleverd, mooi geprijsd. Laat je niet afschrikken door de soms de kop opstekende Duitse tekst...
    - Veldhoven

    Goede service

    Fijn geholpen in de winkel. Aflevering van de artikelen ging volgens afspraak. Toen helaas een kleine beschadiging bleek, is dit goed opgepakt en via de producent opgelost. Wij komen nog terug.
    - 's-Hertogenbosch

    Fijn bedrijf die hun afspraken na komen

    Tafel en stoelen besteld, tafel volgens afspraak geleverd. Stoelen komen op een later moment. Maar tot op heden verloopt alles netjes via schema.
    - Milheeze

    Goede winkel met veel keus

    Zijn erg flexibel in bezorgen e.d. dus fijne winkel. Ook is prijs kwaliteit goed. Veel keus
    - Asten

    Top

    De hardhouten bank die ik bestelde was niet meer op voorraad. Ik werd netjes gebeld om deze bestelling te annuleren of om een paar weken te wachten. Op de afgesproken tijd en datum heeft wieger mijn hardhouten bank geleverd. Het was het wachten waard.
    - Maastricht

    Zeer goed

    In de winkel goed geholpen. De kast die ik graag wilde, mijn eigen touch aangegeven waardoor ik natuurlijk wel wat langer moeten wachten omdat deze niet in de winkel stond en besteld moest worden.Bij binnenkomst mocht ik eerst kijken of ik het goed vond, zo niet hoefde ik het niet af te nemen. Ik was zeer tevreden met het resultaat. Daarna alles netjes bezorgd. Ik ben een tevreden klant
    - Gemert

    Prettige zaak

    We hebben onze 3 kasten snel, binnen 3 weken geleverd gekregen.Goede prijs kwaliteit verhouding. We zijn tevreden klanten.
    - Sliedrecht

    *** traag

    Na het bestellen van twee tuinstoelen heeft het één maand geduurd voordat ik ze in huis had.*** bedrijf. Maar zelfs daar accepteren ze dit niet.Tijd voor een vernieuwde aanpak want klanten accepteren dit niet zo — dit bedrijf is kansloos in het “geweld” en concurrenten die hun zaken wel goed voor elkaar hebben.

    Antwort des Unternehmens

    Beste Rik Kortenhoef, We betreuren deze review van je. Zeker na ons onderzoek naar wat er gebeurt is. We hebben namelijk binnen 2 weken je bestelling thuis bezorgd. Waarbij je in de 1ste week 2x zelf niet aanwezig kon zijn om het aan te nemen. Helaas is het hierdoor in de 2e week bezorgd. En om dan ook nog met vervelende woorden te gaan gooien, lijkt ons al helemaal niet de bedoeling. Kortom, wij snappen totaal niet waar deze reactie vandaan komt. En kunnen wij je ook helaas niet verder helpen hiermee.Wij zijn al mee dan 20 jaar een familiebedrijf, die juist wat extra's doet voor onze klanten. Vandaar dat wij ook zo hoog scoren op onze reviews. Gelukkig weten al onze bestaande klanten dit, en zijn we hier ontzettend trots op!Met vriendelijke groet,Wiegers XL Asten

    - Kortenhoef
    1240 Kunden bewerten uns mit einem 9.1/10
    Wiegers XL Germany
    Das Günstigste
    Die größte Kollektion
    Jeden Tag geöffnet (inklusive Sonntag)
    24 Monate Garantie
    Service & Kontakt
    Schnell in Deinem Account regeln

    Bekijk je bestelling, betaal facturen of vraag service aan.

    Brauchst Du uns?

    Wir helfen Dir gerne. Nimm Kontakt mit uns auf.

    Service & Kontakt
    Schnell in Deinem Account regeln

    Bekijk je bestelling, betaal facturen of vraag service aan.

    Brauchst Du uns?

    Wir helfen Dir gerne. Nimm Kontakt mit uns auf.

    Hast Du eine Frage? Schick uns eine Nachricht über WhatsApp und wir helfen Dir gerne weiter!